asp.net mvc 4 - knockout Validation - passing parameter from server side -


i working knockout in mvc application. using knockout validation validating input. fine,my problem is,i have range validator input ll coming server view model.

how can make range validators minimum , maximum validation criteria?

since having code in separate js file cant use @ attribute.

depending on how code set up, can use @ attribute (razor code) said. set local variable on page, run code that's in external file, this, in external js file, can access min , max.

@* razor .cshtml page *@  <script type="text/javascript">  var min = @viewbag.min; var max = @viewbag.max;  </script> <script type="text/javascript" src="../js/your-external-js"/> 

or, keep things clean, use initialize function:

@* razor .cshtml page *@  <script type="text/javascript" src="../js/your-external-js"/> <script type="text/javascript"> $(function() {     var min = @viewbag.min;     var max = @viewbag.max;     myexternaljs.initialize(min, max); });  </script> 

Comments

Popular posts from this blog

Android layout hidden on keyboard show -

google app engine - 403 Forbidden POST - Flask WTForms -

c - Why would PK11_GenerateRandom() return an error -8023? -